FAQ: Často kladené dotazy

Nabízíte orginální produkty?

Rozhodně ANO! Nic než originál u nás nehledej ;)

 

Jak objednávky balíte?

Vždy se snažíme objednávky zabalit tak, aby se zboží k Vám dostalo v pořádku. Kusovky posíláme v toploaderu (tvrdý obal) a k tomu dáváme do bublinek nebo kartónu. Balené produkty dáváme do kartonových krabic, aby nedošlo k poškození produktu.

 

Jak mohu objednávku zaplatit?

I my u méně znamých eshopů neradi platíme převodem na účet, proto nabízíme platbu na dobírku. A ano máme i platbu převodem :-)

 

Čím posíláte a jak rychle?

Všichni víme jak to je, když si objednáš balíček Pokémonů a chceš ho rychle rozbalit. Proto se snažíme odesílat zboží během 1-2 pracovních dní přepravní společností WE|DO.

 

Co když mi přijde zboží poškozeno?

I přepravky mají své dny a něco se pokazí. Pokud se to stane a tvoje objednávka je poškozena, neváhej a okamžitě nás kontaktuj na info@ghostly.cz. Vždy najdeme řešení problému.