FAQ: Často kladené dotazy
Nabízíte orginální produkty?
Rozhodně ANO! Nic než originál u nás nehledej ;)
Jak objednávky balíte?
Vždy se snažíme objednávky zabalit tak, aby se zboží k Vám dostalo v pořádku. Kusovky posíláme v toploaderu (tvrdý obal) a k tomu dáváme do bublinek nebo kartónu. Balené produkty dáváme do kartonových krabic, aby nedošlo k poškození produktu.
Jak mohu objednávku zaplatit?
I my u méně znamých eshopů neradi platíme převodem na účet, proto nabízíme platbu na dobírku. A ano máme i platbu převodem :-)
Čím posíláte a jak rychle?
Všichni víme jak to je, když si objednáš balíček Pokémonů a chceš ho rychle rozbalit. Proto se snažíme odesílat zboží během 1-2 pracovních dní přepravní společností WE|DO.
Co když mi přijde zboží poškozeno?
I přepravky mají své dny a něco se pokazí. Pokud se to stane a tvoje objednávka je poškozena, neváhej a okamžitě nás kontaktuj na info@ghostly.cz. Vždy najdeme řešení problému.